Sekretarz Gminy – stanowisko z powołania
Kompetencje i zadania Sekretarza Gminy:1. Wykonuje czynności związane z prawidłowym zarządzaniem Urzędem Gminy m. in.:
2. Prowadzi sprawy powierzone przez Wójta Gminy 3. Współpracuje z Radą Gminy, nadzoruje pracę na stanowisku d/s Rady Gminy, odpowiada za właściwe przygotowanie materiałów na Sesję Rady Gminy. 4. Nadzoruje kompletowanie dokumentacji pod obrady Rady Gminy. 5. Przygotowuje projekty uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń w zakresie prowadzonych spraw. 6. Prowadzi książkę kontroli. 7. Czuwa nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań Urzędu Gminy. 8. Nadzoruje ewidencję i merytoryczne załatwianie skarg i wniosków od mieszkańców. 9. Koordynuje obsługę prawną Urzędu. 10. Jest odpowiedzialny za sprawy inwentaryzacji w Urzędzie Gminy oraz sprawuje nadzór nad tymi sprawami w jednostkach organizacyjnych gminy. 11. Nadzoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych. 12. Jest odpowiedzialny za sprawy związane z informatyzacją i komputeryzacją Urzędu. 13. Dekretuje pisma, dokumenty, pocztę elektroniczną przychodzącą do Urzędu. 14. Jest odpowiedzialny za współpracę z sołectwami oraz sprawuje nadzór prawny nad ich działalnością. 15. Organizuje i sprawuje opiekę nad przebiegiem staży i praktyk uczniowskich i studenckich. 16. Organizuje roboty publiczne i interwencyjne. 17. Prowadzi rejestr instytucji gminy. 18. Opracowuje materiały planistyczne do projektu budżetu gminy w zakresie prowadzonych spraw. 19. Nadzoruje i koordynuje pracę GOK-u i Biblioteki. 20. Nadzoruje współprace ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie gminy Hańsk. 21. Nadzoruje i koordynuje współpracę z organizacjami promującymi sport i turystykę.
|