Gmina Hańsk

Przyjacielskie Gminy

Przedsiębiorstwa

Urząd Gminy

Odsłon : 579184
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Sekretarz  Gminy – stanowisko  z  powołania

 

Kompetencje i zadania Sekretarza Gminy:

1. Wykonuje czynności związane z prawidłowym zarządzaniem Urzędem Gminy m. in.:

  • opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy oraz uaktualnia go w miarę potrzeb,
  • opracowuje zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
  • sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
  • prowadzi gospodarkę etatami oraz funduszem płac Urzędu,
  • rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,
  • dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez samokształcenie  i szkolenia,
  • prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu,
  • dba o wygląd budynku Urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie gminy.

2. Prowadzi sprawy powierzone przez Wójta Gminy

3. Współpracuje z Radą Gminy, nadzoruje pracę na stanowisku d/s Rady Gminy, odpowiada za właściwe przygotowanie materiałów na Sesję Rady Gminy.

4. Nadzoruje kompletowanie dokumentacji pod obrady Rady Gminy.

5. Przygotowuje projekty uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń w zakresie prowadzonych spraw.

6. Prowadzi książkę kontroli.

7. Czuwa nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań Urzędu Gminy.

8. Nadzoruje  ewidencję  i  merytoryczne  załatwianie  skarg i  wniosków od mieszkańców.

9. Koordynuje obsługę prawną Urzędu.

10. Jest odpowiedzialny za sprawy inwentaryzacji w Urzędzie Gminy oraz sprawuje nadzór nad tymi sprawami w jednostkach organizacyjnych gminy.

11. Nadzoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych.

12. Jest odpowiedzialny za sprawy związane z informatyzacją i komputeryzacją Urzędu.

13. Dekretuje pisma, dokumenty, pocztę elektroniczną przychodzącą  do Urzędu.

14. Jest odpowiedzialny za współpracę z sołectwami oraz sprawuje nadzór prawny nad ich działalnością.

15. Organizuje i sprawuje opiekę nad przebiegiem staży i praktyk uczniowskich i studenckich.

16. Organizuje roboty publiczne i interwencyjne.

17. Prowadzi rejestr instytucji gminy.

18. Opracowuje materiały planistyczne do projektu budżetu gminy w zakresie prowadzonych spraw.

19. Nadzoruje i koordynuje pracę GOK-u i Biblioteki.

20. Nadzoruje współprace ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie gminy Hańsk.

21. Nadzoruje i koordynuje współpracę z organizacjami promującymi sport i turystykę.


mgr Romuald Pryll

E-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
telefon 082 5714 028 wew. 14
fax 082 5714 4 61