poniedziałek, 23 stycznia 2012 12:41 |
Samodzielne stanowisko pracy d/s zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, Kierownik Kancelarii Tajnej
W zakresie zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych
- Ustawa z dnia 21.11.1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP (Dz. U. z 2004r. Nr 241, poz. 2416 z póź. zm.).
-
Realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP.
-
Przeprowadzanie czynności związanych z wykonaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziała z organami wojskowymi w administrowaniu rezerwami osobowymi.
-
Występowanie do instytucji państwowych, podmiotów gospodarczych, jednostek organizacyjnych i organizacji społecznych o współdziałanie w administrowaniu rezerwami osobowymi.
-
Organizowanie doręczania i doręczanie kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych przeprowadzonych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.
-
Wykonywanie zobowiązań na rzecz mobilizacyjnych sił zbrojnych.
-
Na podstawie decyzji Rady Ministrów wykonywanie niezbędnych czynności w sprawie przygotowania do samoobrony.
-
Przygotowywanie materiałów związanych z wydawaniem decyzji w sprawie świadczeń osobistych i rzeczowych.
-
Wzywanie obywateli, którzy ukończyli 18 lat i przeprowadzenie ich rejestracji.
-
Wzywanie osób do stawienia się do kwalifikacji wojskowej przed powiatową komisją lekarską.
-
Współdziałanie z Wojewodą przy przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej.
-
Udzielanie pomocy i informacji organom wojskowym.
-
Prowadzenie dokumentacji Szefa Obrony Cywilnej Gminy.
-
Kierowanie oraz koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej.
-
Administrowanie rezerwami osobowymi.
-
Tworzenie formacji obrony cywilnej.
-
Wyznacza osoby wymienione w art. 142 ust. 1 pkt 2 na stanowisko komendanta formacji.
-
Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie spraw objętych zakresem czynności.
-
Przygotowanie materiałów dotyczących wydawania zaświadczeń i innych informacji wynikających z zakresu czynności.
-
Sporządzane sprawozdań opisowych wynikających z zakresu czynności.
-
Zastępuje w czasie urlopu i innych nieobecności:
W zakresie Kancelarii Tajnej:
-
Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Urzędzie Gminy Hańsk.
-
Udostępnianie lub wydawanie dokumentów poufnych i zastrzeżonych, osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa.
-
Egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne.
-
Kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Tajnej Urzędu Gminy.
-
Wykonywanie poleceń Pełnomocnika Ochrony.
-
Prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom.
-
Prowadzenie Dziennika Ewidencji Wykonanych Dokumentów.
-
Prowadzenie Dziennika Korespondencji Dokumentów oznaczonych klauzulami „POUFNE” i „ZASTRZEŻONE”.
-
Prowadzenie Rejestru teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych.
10. Przyjmuje i wysyła przesyłki i dokumenty zawierające informacje niejawne.
Inne zadania:
-
Współpraca ze Stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi.
-
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873 z późn. zm.)
-
Współpraca z organizacjami sportowymi w szczególności z Hutnikiem Dubeczno i ze szkolnymi organizacjami sportowymi.
-
Nadzór nad zadaniami w zakresie kultury fizycznej realizowanymi przy udziale zewnętrznych środków finansowych.
-
Koordynacja spraw i zadań wynikających z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001r. Nr 13 poz. 123 z późn. zm.) oraz ustawy o kulturze fizycznej (Dz. U. z 1996r. Nr 25 poz. 113 z późn. zm.) z instytucjami, jednostkami i stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy.
-
Nadzór nad zadaniami w zakresie działalności kulturalnej realizowanymi przy udziale zewnętrznych środków finansowych.
-
Pełnienie funkcji rzecznika prasowego urzędu oraz współpraca z mediami.
-
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o funduszu sołeckim.
Stanisław Doliński
pok. nr 25
82 57 14 028
|