Stanowisko do spraw administracyjnych, ewidencji działalności gospodarczej i handlu, obsługi sekretariatu
Zadania:
- Organizowanie przyjęć interesantów przez Wójta, obsługa sekretariatu, rejestrowanie zgłoszonych spraw i nadawanie im dalszego biegu.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką drukami, formularzami, zaopatrzenie w sprzęt i materiały biurowe oraz prowadzenie ich ewidencji.
- Prowadzenie biblioteki i archiwum zakładowego Urzędu Gminy.
- Prowadzenie rejestru (ewidencji) pieczęci urzędowych.
- Dokonywanie przesłuchań świadków w sprawach dotyczących przebiegu pracy zawodowej zainteresowanych.
- Przygotowanie decyzji w zakresie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Obsługa kancelaryjna Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz koordynacja spraw związanych z realizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
- Opracowywanie wniosków do odznaczeń dla osób zasłużonych.
- Koordynacja spraw i zadań wynikających z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001r. Nr 13 poz. 123 z późn. zm.) oraz ustawy o kulturze fizycznej (Dz. U. z 1996r. Nr 25 poz. 113 z późn. zm.) z instytucjami, jednostkami i stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy.
Grażyna Respond
|
082 5714 028
|
wstecz
|