Gmina Hańsk

Przyjacielskie Gminy

Przedsiębiorstwa

Urząd Gminy

Odsłon : 579206
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Stanowisko do spraw administracyjnych, ewidencji działalności gospodarczej i handlu, obsługi sekretariatu

Zadania:

 

  1. Organizowanie przyjęć interesantów przez Wójta, obsługa sekretariatu, rejestrowanie zgłoszonych spraw  i nadawanie im dalszego biegu.
  2. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką drukami, formularzami, zaopatrzenie w sprzęt i materiały biurowe oraz prowadzenie ich ewidencji.
  3. Prowadzenie biblioteki i archiwum zakładowego Urzędu Gminy.
  4. Prowadzenie rejestru (ewidencji) pieczęci urzędowych.
  5. Dokonywanie przesłuchań świadków w sprawach dotyczących przebiegu pracy zawodowej zainteresowanych.
  6. Przygotowanie decyzji w zakresie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  7. Obsługa kancelaryjna Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz koordynacja spraw związanych z realizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
  8. Opracowywanie wniosków do odznaczeń dla osób zasłużonych.
  9. Koordynacja spraw i zadań wynikających z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001r. Nr 13 poz. 123 z późn. zm.) oraz ustawy o kulturze fizycznej (Dz. U. z 1996r. Nr 25 poz. 113 z późn. zm.) z instytucjami, jednostkami i stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy.

Grażyna Respond

telefon
082 5714 028

wstecz wstecz